sunnuntai 5. huhtikuuta 2020

Tie Tähtiin 2020: 1. osakilpailun koululuokka

Chai ja Pond sijoittuivat Tie Tähtiin 1. osakilpailun koululuokassa sijalle 15/18.
Tässä on kisapäivän tarina. 

WhatsApp


Chai:
Mä en tiedä miten meni
Mut arvaa
Mä muistin radan kuitenki
Ei ollu voltit pyörwurö
*pyöreitä
Mut mä tein niinku sä sanoit
Ratsastin silti ihan omaa suoritusta loppuun asti
Enkä murehtinu
Mut nyt mä murehdin
Mä jään viimeseksi
Onko se paha jäädä viimeseksi phi?
Reita?
Haloo?

Reita:
Jos sä spämmit mulle, mä laitan puhelimen äänettömälle. Mä sanoin että hätätapauksessa laita viestiä, tai jos tuntuu ettet selvii siellä.

Chai:
Nyt on hätä
*hätätapaus
Haittaako jos on viimenen?
Hä?
Ei kai sinne kutsuta mihkää palkintojenjakoon kaikkia?
Eikö niin että vaan voittajat ja sijoittuneet?

Reita:
Ei kutsuta kaikkia! Istu nyt persees päälle ja ota vaikka kahvi. Ei haittaa yhtää vaikka olisit kuinka viimenen. Tää on sun eka koulukisa.
Tai ota sittenki mehua. Älä missään tapauksessa ota kahvia.

Chai:
Musta tuntuu että mä en voi hypätä sitä esteluokkaa
En mä osaa tarpeeks
Mä näin kun kaikki muut meni, kaikki muut osaa kaikki asiat ja mä en osaaaaaaaa mitää mä en pysty!!!
Mua jännittää.
Ihan tosi kovaa
Mutta Pondi meni hyvin kummiski
Nii ja joku asia edes onnistu
Ravijutut meni silleen ihan hyvin kuitenki

Reita:
No ni kato ny.

Chai:
Arvaa, täällä on ihan tosi paljo väkee, ei varmaan ollu näin paljoo viime vuonna kun ne tuli Hukkasuolle
Mä muistaisin kyllä
Ja suurin piirtein kaikki on mun luokassa
Mut ei se mitää, onneks ei oo katsojia paljo
Kun ei ne ratsastajat ehdi vissiin kauheesti kattoa ja nauraa että mikä toiki on
Vai ehtiikö?
Eihän ehdi?
Reita?
Ehdikkö sä kattoa sillon muita?

Reita:
Mä laitan nyt puhelimen kiinni. Kukaan ei kattonu kun sä menit, eikä varsinkaan kukaan mitenkää arvostele sua. Ne on kaikki alottanu jostain, ja sä oot kuitenki menny tosi paljo. Mä en nyt vaan jaksa enää jankata sulle tätä samaa asiaa, okei? Soita Maijan puhelimeen jos sulla on oikeeta asiaa. Siis oikeesti oikeeta asiaa.

Chai:
Oke
Mut jos mä saisin semmosen ruusukkeen niin miten se haetaan?
Pitääksi sinne ratsastaa vai taluttaa?
Vai miten?
Reita?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti